Årsmøte 2018

NFF Oslo og Akershus krets inviterer til årsmøte mandag 19.mars på Clarion Collection Hotel Gabelshus i Oslo klokken 18:00.
Invitasjon med påmeldingslenke er sendt kretsens medlemmer per e-post.

Etter gjennomføring av årsmøtet vil Oddbjørn By* holde foredraget "Bedre hukommelse - mer tid til overs".
Årsmøtet avsluttes med felles middag.

Program for årsmøtet

Årsmøtepapirer
Årsberetning 2017
Regnskap 2017
Budsjett 2018

*Noen tror at det er umulig å få bedre hukommelse. Gjennom Memo-skolen på NRK fikk vi se at det er mulig å huske utrolig mye. Å kjenne tilteknikkene, og å bruke de riktig er ofte alt som skal til. På kurset får du oppskrifter til å huske presentasjoner, navn, språk, avtaler, utdanning/eksamen og mye mer. Du får også gode teknikker du kan lære til barn og familie.
Oddbjørn By er tidligere verdensrekordholder i hukommelse. Han er kjent fra Norske Talenter 2018, Schrödingers Katt, Newton med flere. Både den amerikanske mesteren, og verdensmesteren i hukommelse startet med Memo-boka, så Oddbjørn By er ikke bare god til å huske, han er god til å lære fra seg. Gled deg til et artig kurs, som gir stor nytte resten av livet.